17 aprilie 2008

In ciuda tuturor

M-au napadit restantele, cursurile, iar restantele si laboratoarele de Cisco. In plus de abia ma pot dezlipi de wikipedia, iar daca fac asta e doar ca sa revad niste episoade din Married...with Children (misoginismul lui Al Bundy ma binedispune :) ).

Insa continuu sa alerg. Adidasii s-au distrus aproape de tot, sper dupa Pasti la o pereche mai decenta, nu chinezarie ieftina. Mai sunt 2 luni pana la semi-maratonul DHL. Sincer de abia il astept, dar imi e putin frica. De ce, nici eu nu stiu.

Ca sa iti raspund Dori la commentul de la postul anterior, o tura de stadion are pe pista din interior 400 metri in cap iar pe cea mai din exterior 450. Cand alerg pe strada masor distantele cu Google Maps Distance . Dai un zoom pe Timisoara, selectezi Sattelite, si mai jos iti pui niste markers si iti afiseaza distanta in mile/km :) E chiar simplu si foarte precis. Am masurat cu atentie o pista de alergat de pe teren oficial si are exact 400 metri asa ca il poti folosi cu incredere.
Viteza ta 7-8 km/ora e ok pentru inceput, eu alerg destul de lejer cu 10-11km/ora dar asta acum cand am adaugat niste km la picioare :)). Nu astepta , de maine incepe alergatul, si poate in toamna ne vedem la semi-maratonul/maratonul din Timisoara :)

Si asta e pentru toti. Vine vara. La alergat cu noi :)

2 comentarii:

Dori spunea...

eram curioasa sa intru pe blogul tau, sa vad cum stai cu moralul si alergatul. probabil esti ocupat cu examenele. bafta

alex spunea...

buna ideea cu google-ul...m-ai scos din impas :))